کمیسیون پلیس برای افزایش 12 درصدی بودجه LAPD – CBS لس آنجلس


لس آنجلس (CBSLA) – در سال 2020 تظاهرکنندگان خواستار حمایت پلیس به خیابان ها رفتند و برای مدت کوتاهی از اریک گارستی شهردار لس آنجلس و شورای شهر حمایت کردند.

با این حال، اداره پلیس لس آنجلس بودجه بیشتری دریافت کرد. روز سه شنبه، کمیسیون پلیس قرار است بار دیگر در مورد افزایش بودجه LAPD رای دهد.

بیشتر بخوانید: 20 نفر وارد نخلستان شدند

جسیکا لوینسون، استاد حقوق لویولا و تحلیلگر سیاسی، گفت: «در حال حاضر صحبت در مورد بودجه پلیس یک کار سیاسی داغ است. افراد زیادی در لس آنجلس در مجریان قانون و سایر ساکنان وجود دارند که می‌گویند، “جرایم خشونت‌آمیز در حال افزایش است. اکنون زمان آن نیست که در مورد امنیت عمومی تلاش کنیم و کوتاهی کنیم.” بدیهی است که افراد طرف مقابل می گویند – “چرا پلیس راه حل هر مشکلی را تامین مالی می کند – ما باید بودجه را به اقدامات پیشگیرانه هدایت کنیم.”

اداره پلیس لس آنجلس به دنبال افزایش 12 درصدی با افزایش جرایم خشن است.

کارآگاه جیمی مک براید گفت: «قتل ها به شدت در حال افزایش است. ما از سال 1990 چنین قتل‌هایی را ندیده‌ایم.»

مک براید مدیر لیگ حفاظتی پلیس لس آنجلس است، اتحادیه ای که نماینده افسران LAPD است.

بیشتر بخوانید: منابع در دسترس بسیاری از ناامنی های غذایی با تجربه

او گفت: “در حال حاضر LAPD در حال بررسی بیش از 110 مورد سرقت خانگی است.” “آنها دنبالت می‌آیند و سپس یک سرقت به خانه انجام می‌دهند. آنها بدترین بدترین‌ها هستند.”

مک براید همچنین گفت که از زمان فراخوان برای کاهش بودجه پلیس، LAPD 500 افسر را از دست داده است و قرار است حتی بیشتر از این نیز از دست بدهد. آنها همچنین برای استخدام افسران پلیس جدید با مشکل مواجه هستند. مک براید گفت که لس آنجلس با ظرفیت فعلی خود نمی تواند عرصه را در طول بازی های المپیک ایمن کند.

با این حال، برخی خواهان توزیع این پول به خدمات و آژانس های اجتماعی مختلف هستند، زیرا معتقدند که سرمایه گذاری بیشتر در بودجه LAPD باعث کاهش جرم و جنایت نمی شود.

بابا آکیلی از Black Lives Matter Los Angeles گفت: “آنچه در طول سال ها آموخته ایم این است که پلیس ما را ایمن نمی کند – منابع ما را ایمن نگه می دارد.” زیرا اگر به جوامعی نگاه کنید که منابع خوبی دارند، پلیس ندارند.”

BLM LA و Akili گفتند که نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در برنامه های خدمات اجتماعی وجود دارد.

اخبار بیشتر: بورلی هیلز پس از تلاش برای سرقت، دو شرکت امنیتی خصوصی را استخدام می کند

آکیلی گفت: «به ازای هر دلاری که برای نیروی پلیس می گذاریم، این یک دلار کمتر است که باید با برنامه بی خانمان ها مقابله کنیم. به ازای هر دلاری که برای پلیس می‌گذاریم، یک دلار کمتر برای برنامه‌های بعد از مدرسه داریم.»

دیدگاهتان را بنویسید