چپ‌ها خواستار تحریم In-N-Out به دلیل سیاست جدید ماسک هستند


چپ‌گراها از مردم خواسته‌اند که امپراتوری فست فود کالیفرنیا In-N-Out را به دلیل سیاست جدید آن که از کارمندان در ایالت‌های خاص می‌خواهد در صورت تمایل به استفاده از ماسک در محل کار، یک یادداشت پزشکی ارائه دهند، تحریم کنند.

Breitbart News گزارش داد که In-N-Out این سیاست را در ایالت خود کالیفرنیا اعمال نخواهد کرد. برای کارمندانی که مایل به پوشیدن ماسک هستند، خط مشی جدید می گوید که یادداشت پزشکی باید “به وضوح دلیل معافیت” را بیان کند، از جمله “مدت زمان تخمینی” که ماسک مورد نیاز است. افرادی که رعایت نکنند ممکن است با مجازات انضباطی “تا و از جمله خاتمه کار” مواجه شوند. این شرکت همچنین گفت که این ممنوعیت به “تاکید بر اهمیت خدمات مشتری و توانایی ایجاد لبخند بر روی صورت همکارانمان” کمک می کند.

در این یادداشت به طور گسترده به اشتراک گذاشته شده است: «هدف ما این است که به ارائه محیط‌های امن و متمرکز بر مشتری و محیط‌های پشتیبانی ادامه دهیم که بین دو چیز In-N-Out معروف است: خدمات استثنایی به مشتریان و استانداردهای بی‌نظیر سلامت، ایمنی و کیفیت. از شرکت گفت.

وی افزود: “ما معتقدیم این سیاست همچنین به ارتقای ارتباط شفاف و موثر با مشتریان و همکارانمان کمک خواهد کرد.”
اگرچه ثابت شده است که ماسک‌ها در مبارزه با ویروس کرونا ناکارآمد هستند و حتی با وجود اینکه تعداد قربانیان آن ویروس 30 درصد بیشتر شده است، چپ‌ها در توییتر غوغا می‌کنند که سیاست In-N-Out به منزله تبعیض است و آنها خواستار تحریم شدند.

“همبرگر اریک فیگل دینگ، اپیدمیولوژیست، به بیش از 700000 دنبال کننده خود در توییتر نوشت: «کارمندان In-N-Out در پنج ایالت ایالات متحده دیگر نمی توانند به عنوان بخشی از دستورالعمل های جدید شرکت از ماسک استفاده کنند. اگر کارمندان دریافت کنند، باید یادداشت پزشک را دریافت کنند و دلیل آن را توضیح دهد.”

چپ های دیگر شروع به فشار دادن هشتگ کردند #بایکوت برگر در مخالفت با سیاست ماسک

نوشتن در فوربسدکتر جودی استون، یک پزشک بیماری های عفونی، گفت که سیاست جدید کارکنان In-N-Out را در معرض خطر جدی قرار می دهد.

«الزام یادداشت پزشک نیز بار وقت و هزینه دارد. بسیاری از مردم پزشک مراقبت های اولیه یا پزشکی که به راحتی در دسترس باشد ندارند. و بسته به اینکه ماسک چگونه به عنوان درخواست اقامت تعبیر شود، می‌تواند نقض قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت تلقی شود.»

بریتبارت نیوز گزارش داد که In-N-Out متمایل به محافظه کار با دولت کالیفرنیا در طول همه گیری ویروس کرونا به دلیل امتناع آن از اجرای دستورات واکسن در برخی فروشگاه ها درگیر شد. در سال 2021، اداره بهداشت عمومی سانفرانسیسکو رستوران In-N-Out Burger شهر را در نزدیکی Fisherman’s Wharf تعطیل کرد زیرا “کارمندان به درستی اسناد واکسیناسیون مشتریان را بررسی نمی کردند.”

آرنی ونسینگر، مدیر ارشد حقوقی و بازرگانی In-N-Out در بیانیه ای در آن زمان گفت که این شرکت “به شدت” با دستورات دولتی که شرکت ها را ملزم به تبعیض می کند، مخالف است.

او گفت: “ما از تبدیل شدن به پلیس واکسیناسیون دولتی امتناع می‌کنیم. این غیرمنطقی، تهاجمی و ناامن است که شرکای رستوران‌هایمان را مجبور کنیم مشتریان خود را به افرادی که می‌توانند و نمی‌توانند خدمات ارائه کنند، بر اساس اسنادی که دارند یا به هر دلیل دیگری جدا کنند.” .

او افزود: «ما با هر گونه حکم دولتی که یک شرکت خصوصی را مجبور به تبعیض علیه مشتریانی می کند که از کسب و کارش حمایت می کنند، مخالفیم.

پل رولند بویس در سال 2021 به Breitbart News پیوست. او همچنین مدیریت آن را بر عهده داشت فیلم بلند برنده جایزهEXAMPLE، که به صورت رایگان قابل مشاهده است یوتیوب یا لوله. یک جریان بدون آگهی با کیفیت بالا نیز قابل خریداری است گوگل پلی یا Vimeo on Demand. او را در توییتر دنبال کنید @prolandfilms یا اینستاگرام @prolandfilms.



دیدگاهتان را بنویسید