مراحل سفارش طراحی سایت در ارومیه

طراحی سایت ارومیه

ارومیه یکی از کلان‌شهر‌های ایران میباشد، مرکز استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در شمال غربی ایران که در منطقه آذربایجان واقع شده‌است. این شهر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ با ۷۳۶٬۲۲۴ نفر جمعیت داشته و دهمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت منطقهٔ شمال‌غرب ایران به شمار می‌آید.
از گذشته ارومیه با داشتن مرز مشترک با کشور ترکیه که شاهراه ارتباطی با اروپا هست و با قرارگیری بر سر چهارراه قفقاز، میان‌رودان، آسیای صغیر و شرق دریاچه ارومیه از اوضاع بازرگانی نیکویی برخوردار بوده‌است.
در واقع ارومیه با قرارگیری بر سر راه‌های تجارتی به عنوان گمرکی برای صادرات و واردات کالا از ایران به دیگر نقاط و بالعکس بوده‌است. همچنین ارومیه محلی برای خرید و فروش محصولات کشاورزی و عشایری مردم اطراف این شهر بوده‌است.

با این تفاسیر که از شهر ارومیه انجام دادیم اگر شما هم یک کسب و کار یا تولیدی در ارومیه دارید حتماً کار سختی برای معرفی کالا‌ها و خدماتتان دارید.
خب راه حل معرفی کسب و کارتان چیست؟ امروزه با گسترش تکنولوژه و راه‌های ارتباطی مثل اینترنت بیشتر مردم خدمات و کالا‌های مورد نیاز خودشون رو از این طریق پیدا و انتخواب می‌کنند.
برای اینکه شماهم بتوانید کسب و کار و خدمات خودتون رو در این فضا به نمایش بزارین اول از همه برای کسب و خودتون باید یک سایت طراحی کنید.

اگه اهل ارومیه ای و بدنبال شرکتی هستی که یک سایت مناسب و اختصاصی برات طراحی کنه تبریک میگم یجورایی پیدا کردی 🙂 شرکت آی بولود سالهاست در زمینه طراحی سایت در ارومیه فعالیت میکند و توانسته نظر شرکت های بزرگ و معتبری همچون شرکت مارال صنعت ارومیه را جلب کرده و پروژه های این گروه صنعتی و تجاری را اجرا نماید. بیشتر در مورد تخصص و کارهای انجام شده توضیح بدهیم؟ما علاوه بر طراحی وب سایت های شرکتی، طراحی سایت های فروشگاهی، طراحی سایت های صرافی ارز دیجیتال را در کارنامه خود داریم.

حتما بخوانید: طراحی سایت در ارومیه [طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی ارومیه]

داشتن سایت چه کمکی به کسب و کار من میکند؟

همه چیز در دنیای امروز وابسته به اینترنت شده است. مردم وقتی به خدماتی نیاز پیدا میکنند اولین کاری که انجام میدهند جستجوی شرکت های ارائه دهنده آن خدمت در گوگل است. به همین ترتیب شیوه های بازاریابی و جذب مشتریان هم با گذشته فرق کرده است. ارومیه از شهرهای بزرگ ایران است که جمعیتی 700هزار نفری دارد که اکثر آنها قشر جوان هستند و آشنا با اینترنت. از طرفی در ارومیه کسب و کار های زیادی وجود دارند که رقیب شما هستند، پس برای اینکه در میان رقبا خودی نشان بدهید و با شیوه های مدرن، بازاریابی و برندینگ انجام دهید، داشتن یک سایت ضروری است. وب سایتی که در تمام ساعت شبانه روز در دسترس مشتریان شما باشد، شما را به متقاضیان خدماتتان معرفی کرده و نظرشان برای انتخاب شما جلب کند.
یک وب سایت خوب به شما کمک میکند، خدمات خود را نه تنها در سطح شهر ارومیه، بلکه در کل کشور گسترش دهید و درآمد خود را چندین برابر کنید. اکثر افراد فکر میکنند داشتن سایت فقط برای کسب و کار های اینترنتی یا فروشگاه ها لازم است؛ اما بهتر است بدانید که حتی داشتن سایت برای شرکت های خدماتی بسیار مفید است.
این شرکت ها با داشتن سایت، برند خود را برای جامعه و متقاضیان مطرح میکنند و شناخته میشوند. به این ترتیب در میان رقبا شرکت خدماتی شما شناخته و انتخاب خواهد شد. فقط کافیسیت یک وب سایت با ظاهری جذاب و رابط کاربری خوب داشته باشید که کسب و کار شما را به خوبی معرفی کند.

مراحل طراحی سایت

طراحی سایت شامل طراحی فرانت اند و بک اند سایت هست که تماما توسط مهندیسین شرکت آی بولود انجام میشود.

  • در ابتدا با جلساتی با مشتری گذاشته میشود، طرح و قالبی که در نظر دارد برای تیم طراحی فرانت و ظاهر سایت مشخص میشود و مشاوره های لازم به مشتری داده میشود.
  • در جلساتی که با مشتری گذاشته میشود تمامی امکاناتی که برای سایت لازم است، شناخته شده و کد نویسی اختصاصی سمت سرور آغاز میشود.
  • در مراحل بعدی اگر تغییراتی لازم باشد روی سایت اعمال میشود و خطاها برطرف میشود.

راه اندازی سایت طراحی شده

برای راه اندازی سایت، دامنه و هاست باید خریداری شود. دامنه و هاست یا توسط مشتریان و یا توسط ما خریداری میشود و سایت روی دامنه بارگذاری شده و در دسترس عموم قرار میگیرد.
برای اینکه سایت شما در جستجوهای گوگل نمایش داده شود، لازم است که اصول سئو در آن طراحی ظاهر و کد نویسی های سمت سرور رعایت شده باشد، همچنین سایت برای موتورهای جستجو بهبود پیدا کرده باشد که این وظیفه سئوکار است و در صورت تمایل شما روی سئو پیشرفته وب سایت اختصاصی شما هم کار خواهد شد.
تمامی نکات برای کار با پنل مدیریت به صاحبان کسب و کار آموزش داده میشود تا با هر سطح سوادی بتوانند با وب سایت خود کار کنند.

بهترین شرکت طراحی سایت در ارومیه

برای پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت در ارومیه، می توانید با استفاده از روش هایی مانند جستجو در اینترنت، مطالعه نظرات و امتیازات مشتریان قبلی، مشاهده نمونه کارها و مقایسه قیمت های شرکت ها به دنبال بهترین گزینه برای خودتان بگردید. همچنین، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره شرکت های مشاوره ای و طراحی سایت، بهترین شرکت را برای خودتان انتخاب کنید.

طراحی سایت آی بولود

شرکت آی بولود از سال 91 کار خود را در ارومیه آغاز کرده است. آی بولود در ابتدا فقط خدمات طراحی سایت در ارومیه ارائه میداد اما با افزایش نیرو های متخصص خود به ارائه خدمات سئو در ارومیه، طراحی گرافیک در ارومیه اعم از طراحی لوگو، پوستر و …. ، ساخت برنامه های تحت ویندوز و پشتیبانی و تولید محتوا از شبکه های اجتماعی و سایت نیز پرداخت.
نمونه کارهای درخشان آی بولود هم در زمینه طراحی وب سایت و هم در زمینه سئو وب سایت، نشان دهنده کیفیت کار ماست.
پشتیبانی کامل از سایت هایی که توسط گروه آی بولود طراحی شده است و حل مشکلات احتمالی از خدمات دیگر شرکت ماست.

دیدگاهتان را بنویسید