مقامات گزارش می دهند که کشیش در حال تلاش برای هدف قرار دادن یک کودک خردسال در نیش گرفتار شد



یکی از وزیران شهرستان ونتورا و معلم سابق روز چهارشنبه به اتهامات متعددی در ارتباط با یک خردسال برای رابطه جنسی متهم شد.

بر اساس انتشار خبری از دفتر دادستانی منطقه ونتورا، بری فیک، کشیش کلیسای فیلمور مسیح، ظاهراً فکر می کرد که با یک دختر 15 ساله تماس می گیرد و حتی “عکس های زننده از خود” را برای او ارسال کرده است.

دفتر DA گفت که مظنون فیک در واقع با افسر مخفی تماس گرفت. دفتر دادستان منطقه جزئیات بیشتری ارائه نکرد، اما گفت که “مکالمات ماهیت جنسی داشتند” و “روم چت که گفته می شود فیک در آن ارتباط برقرار کرده بود هیچ گونه تدابیر امنیتی برای تأیید سن افراد یا نظارت بر ارتباطات وجود نداشت.”

فیکه روز دوشنبه دستگیر شد.

ترنس دوبروسکی، دادستان ناظر منطقه در یک بیانیه خبری نوشت: «بسیاری از اتاق‌های گفتگوی آنلاین وجود دارند که مقرراتی ندارند یا هیچ اقدامی برای محدود کردن تماس بزرگسالان با خردسالان انجام نمی‌دهند. اغلب اوقات، این امر کودکان را در معرض استثمار بالقوه قرار می دهد زیرا شکارچیان از نظارت محدود بهره می برند.

فیک به چهار فقره جنایت ارسال مطالب برای اغوای یک خردسال، یک جرم ارتباط با یک خردسال به قصد ارتکاب جرم جنسی و یک جرم جنایت برای ترتیب دادن ملاقات با یک خردسال برای مقاصد ناشایست متهم است. به گفته دادستانی منطقه ونتورا، این مرد 67 ساله روز چهارشنبه اعتراف کرد که بی گناه است و با قرار وثیقه 150000 دلاری در بازداشت به سر می برد.

وکیل عمومی که از او در دادگاه نمایندگی کرده بود به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد. فیک قرار است در 27 جولای به دادگاه بازگردد.

طبق صفحه لینکدین وی، ساکن فیلمور قبلاً تا سال 2014 نزدیک به 11 سال در دبیرستان مسیحی اوکس در روستای وست لیک تدریس می کرد. نمایندگان مدرسه بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند. فیک همچنین در دانشگاه پپردین تدریس می کرد، اما به گفته دادستانی منطقه ونتورا “در حال حاضر در دانشگاه مربی نیست”.

مایکل فریل، سخنگوی دانشگاه پپردین به تایمز گفت که فیک آخرین بار در دسامبر 2021 در این مدرسه تدریس کرد و او را به عنوان “استاد مدعو سابق” توصیف کرد.

فریل در ایمیلی گفت: «ما این اتهامات را بسیار جدی می‌گیریم و در صورت لزوم با تحقیقات کاملاً همکاری خواهیم کرد. نگرانی اصلی ما امنیت دانش آموزان است.

دیدگاهتان را بنویسید