درو بریمور میزبان هفتاد و چهارمین دوره جوایز ملی کتاب در نیویورک خواهد بود


  • هفتاد و چهارمین دوره جوایز سالانه کتاب ملی در 15 نوامبر 2023 در منهتن برنامه ریزی شده است.
  • بنیاد ملی کتاب در 25 ژوئیه 2023 اعلام کرد که برنده گلدن گلوب درو بریمور میزبان این مراسم خواهد بود.
  • اپرا وینفری، برنده قبلی جایزه ملی کتاب نیز قرار است به عنوان سخنران مهمان در این مراسم حضور داشته باشد.

درو بریمور، که از افتخاراتش می توان به گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران سینما اشاره کرد، در پاییز امسال ریاست مراسم ادبی بیشتری را بر عهده خواهد داشت.

بنیاد ملی کتاب روز سه شنبه اعلام کرد بریمور میزبان هفتاد و چهارمین دوره جوایز ملی کتاب خواهد بود. و اپرا وینفری، برنده قبلی جایزه افتخاری کتاب ملی، سخنران مهمان خواهد بود.

بریمور و وینفری سابقه طولانی در حمایت از کتاب و خواندن دارند. انتخاب های باشگاه کتاب وینفری به ده ها اثر کمک کرده است که پرفروش شوند، در حالی که بریمور کتاب های تینا فی و دیوید سنتاریس را ستوده است.

درو باریمور می‌گوید «هرگز» آرزوی مرگ مادرش را نداشت، نظرات را روشن کرد

درو بریمور

درو بریمور در بیست و چهارمین جوایز سالانه مارک تواین برای طنز آمریکایی در 19 مارس 2023 در واشنگتن دی سی ظاهر می شود. بریمور در 15 نوامبر 2023 میزبان جوایز ملی کتاب خواهد بود. (AP Photo/Kevin Wolf, File)

دیوید اشتاینبرگر، رئیس هیئت مدیره بنیاد ملی کتاب گفت: «درو بریمور و اپرا وینفری در طول دوران حرفه‌ای خود باور پایدار خود را نشان داده‌اند که کتاب‌ها می‌توانند زندگی خوانندگان را تغییر دهند – باز کردن درها، جرقه زدن گفتگوها و ایجاد جامعه.» این باور بازتابی از مأموریت بنیاد ملی کتاب برای اطمینان از این است که کتاب در فرهنگ ما جایگاه برجسته ای دارد.»

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

مراسم اهدای جوایز در 15 نوامبر در منهتن برنامه ریزی شده است و جوایز رقابتی در رمان، نثر، شعر، ادبیات در ترجمه و ادبیات برای بزرگسالان جوان اهدا می شود. بریمور اولین مجری مشهور جوایز کتاب ملی، «اسکار» غیررسمی دنیای نشر نیست. استیو مارتین چندین بار در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 میزبانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید