نرخ سود وام مسکن و وام مسکن امروز چقدر است؟


Vertical-839311524.jpg
اگر می‌خواهید برای بهترین نرخ‌ها واجد شرایط باشید، قبل از درخواست، مطمئن شوید که اعتبار شما در وضعیت خوبی است.

گتی ایماژ/iStockphoto


اگر در حال حاضر به دنبال یک خانه جدید هستید، می دانید که چشم انداز چقدر می تواند چالش برانگیز باشد. اما بالا می رود بهره وام مسکن و مشکلات با سهام کم مسکن نه تنها چالش هایی را برای صاحبان خانه بالقوه ایجاد کرده است. این مشکلات همچنین صاحبان خانه های فعلی را که می خواهند وام مسکن خانه های خود را مجدداً تأمین مالی کنند، تحت تأثیر قرار داده است.

اما خبر خوب این است که اگر وام دهنده مناسب را پیدا کنید – و دارای یک نرخ بهره قوی باشید، همچنان می توانید نرخ بهره وام مسکن خوبی دریافت کنید. امتیاز اعتباری و کاربرد کلی و این درست است چه بخواهید خانه بخرید یا وام فعلی خود را تامین مالی کنید. ما میانگین ملی نرخ‌های وام مسکن و تامین مالی مجدد امروز را جمع‌آوری کرده‌ایم تا به شما در درک بهتر کمک کنیم محیط نرخ فعلیو همچنین توصیه هایی برای چگونه بهترین قیمت ها را بدست آوریم در حال حاضر موجود است.

از اینجا شروع کنید و بهترین نرخ های وام مسکنی را که می توانید امروز واجد شرایط آن شوید، مقایسه کنید.

نرخ سود وام مسکن و وام مسکن امروز چقدر است؟

قیمت‌های زیر براساس میانگین‌های ملی جمع‌آوری‌شده توسط Bankrate از ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۳ معتبر هستند. در حالی که این میانگین‌ها براساس داده‌های ملی هستند، نرخ‌های واقعی ممکن است بر اساس مکان، اعتبار، نوع وام و سایر عوامل متفاوت باشد.

میانگین سود وام مسکن امروز:

  • وام مسکن 15 ساله: 6.30%
  • وام مسکن 30 ساله: 6.88%

میانگین نرخ های تامین مالی امروز:

  • تامین مالی مجدد 15 ساله: 6.62٪
  • بازپرداخت 30 ساله: 7.37٪

بهترین نرخ های وام مسکن را که می توانید واجد شرایط دریافت آن باشید همین حالا بیابید!

چگونه امروز یک نرخ وام مسکن یا تامین مالی مجدد دریافت کنیم؟

اگرچه نرخ بهره بالاتر از چند سال پیش است، اما هم خریداران خانه جدید و هم صاحبان خانه فعلی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری مجدد کنند، امروز می‌توانند نرخ بهره خوبی را تضمین کنند. علاوه بر این، وام گیرندگان ممکن است به زودی پس از این احساس آرامش کنند تصمیم فدرال رزرو در ماه ژوئن به تعویق انداختن افزایش نرخ بهره

تیلور جسی، CFP، بنیانگذار Impact Financial می‌گوید: طی دو سال گذشته، با افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، وام گرفتن گران‌تر شده است. به عنوان مثال، در سال 2020 می توانید به راحتی نرخ وام مسکن را بین 2 تا 3 قفل کنید. امروز نرخ های وام مسکن نزدیک به 6 تا 7 درصد است. اگر فدرال رزرو از افزایش نرخ ها دست بردارد، من انتظار دارم که نرخ های وام مسکن نیز افزایش پیدا نکند. این خبر خوبی برای وام گیرندگان است.”

در حالی که محیط نرخ بهره کلان ممکن است به نفع شما حرکت کند، کارهایی نیز وجود دارد که می توانید برای بهبود شانس خود برای واجد شرایط بودن برای یک نرخ خوب انجام دهید.

شاید مهمتر از همه، با تقویت نمایه اعتباری خود شروع کنید. وب‌سایت اداره حمایت مالی مصرف‌کننده می‌گوید: «بهترین نرخ‌ها به وام گیرندگانی تعلق می‌گیرد که نمرات اعتباری متوسط ​​تا بالای 700 یا بالاتر دارند». این وام گیرندگان نیز معمولاً بیشترین انتخاب را در اختیار دارند.»

صورتحساب های خود را به طور کامل و به موقع هر ماه پرداخت کنید، هر گونه خطا را بررسی کنید گزارش اعتبار و از درخواست سایر وام ها یا کارت های اعتباری بسیار نزدیک به درخواست وام مسکن یا تامین مالی مجدد خودداری کنید.

شما همچنین باید در اطراف و وام دهندگان مختلف را مقایسه کنید. به خصوص اگر در حال تامین مالی مجدد هستید، در بررسی وام مسکن فعلی خود تردید نکنید. شما می توانید برای نرخ ها و شرایط مختلف واجد شرایط باشید، که می تواند تفاوت زیادی در میزان پرداخت شما در طول عمر وام ایجاد کند.

اکنون بهترین نرخ های بازپرداخت وام مسکن را که می توانید واجد شرایط آن شوید، اینجا بیابید.

در وام مسکن یا تامین مالی مجدد به دنبال چه چیزی باشید

یکی از اولین مواردی که ممکن است بخواهید هنگام انتخاب وام مسکن یا تامین مالی مجدد در نظر بگیرید، مدت وام ترجیحی شما است. مدت کوتاه تر (وام های 15 ساله) به طور کلی سود بهتری نسبت به مدت طولانی تر (30 ساله) می دهد.

هزینه ها جزییات دیگری است که باید در پرداخت کلی گنجانده شود. این موارد ممکن است بسته به نوع وام و نوع وام متفاوت باشد هزینه های بسته شدن توسط وام دهنده شارژ می شود. هم کارمزد و هم نرخ بهره می تواند بر پرداخت ماهانه تأثیر بگذارد. قبل از گرفتن وام جدید، پرداخت ماهانه را محاسبه کنید تا مطمئن شوید که توانایی پرداخت آن را دارید.

اگر در حال تامین مالی مجدد هستید، مطمئن شوید که تمام جزئیات وام جدیدی را که برای آن تایید شده‌اید با وام مسکن فعلی خود مقایسه کنید. حتی اگر قیمت بهتری دریافت کنید، عوامل دیگر (مثلاً هزینه های بسته شدن) ممکن است در دراز مدت برای شما هزینه بیشتری داشته باشد.

و فراموش نکنید که پس از تصمیم گیری، نرخ وام مسکن خود را قفل کنید، تا مطمئن باشید تا زمانی که واقعاً در خانه خود را نبندید، دوباره افزایش نخواهد یافت.

خط پایین

نرخ وام مسکن ممکن است بیشتر از چند سال پیش باشد، اما خریداران خانه جدید و صاحبان خانه های فعلی که می خواهند تامین مالی مجدد هنوز گزینه هایی دارند امروزه، برخی از بالاترین نرخ‌های بهره برای هر دو نوع وام مسکن هنوز به 6 درصد می‌رسد. قبل از اینکه نرخ بهره جدیدی را قفل کنید، چند وام دهنده مختلف را مقایسه کنید و ببینید بهترین نرخ بهره و شرایط وام که می توانید واجد شرایط آن شوید، چیست. سپس مطمئن شوید که کل هزینه‌ها و پرداخت‌های خود را محاسبه کرده‌اید تا آماده شروع پرداخت وام جدید خود باشید.

برای گرفتن وام مسکن جدید آماده اید؟ بهترین قیمت‌هایی را که امروز می‌توانید دریافت کنید را اینجا کاوش کنید!

دیدگاهتان را بنویسید