زوج شیکاگو در دزدی داروخانه لومبارد و تعقیب و گریز با سرعت بالا متهم شدند


یک زن و مرد شیکاگو در ارتباط با تعقیب و گریز با سرعت بالا پس از شکستن در روز چهارشنبه در یک Walgreens در Lombard متهم شده اند.

کیونا کمپ، 23 ساله، از بلوک 700 خیابان کیلبورن، به دو فقره فرار و فرار متهم است. دوان فلکس، 19 ساله، از بلوک 2800 خیابان ریج وی، به یک فقره سرقت متهم شده است.

وثیقه روز پنجشنبه 100000 دلار برای کتان و 25000 دلار برای کمپ تعیین شد.

طبق بیانیه مطبوعاتی دفتر دادستان ایالت دوپیج، پلیس لومبارد در ساعت 13:11 بعد از ظهر چهارشنبه به فروشگاه Walgreens در خیابان 309 W. St. Charles فراخوانده شد که در آن فلکس از روی پیشخوان داروخانه پرید، به داخل کابینت رفت و حدود 8000 قرص اسیدآمینواسیل آلی اکسل، آکولیکول اسید، اکسان آلی اکسل و اکسانت آلی اکسل را دزدید.

در بیانیه خبری آمده است که پلیس در حین بررسی منطقه برای یافتن مظنونان، یک جیپ سبز رنگ را که توسط کمپ هدایت می شد، متوقف کرد، که در هنگام فرار به سمت جنوب در مسیر 53، نتوانست از علائم توقف اطاعت کند و به سرعت بیش از 95 مایل در ساعت رسیده بود. او در نهایت به رمپ I-290 به شرق رسید، جایی که پلیس اوک بروک از نوارهای میخ برای غیرفعال کردن جیپ استفاده کرد.

به گفته مقامات، با این حال، کمپ به رانندگی ادامه داد تا اینکه خودرو در ترافیک مسدود شد و مجبور به توقف شد.

رابرت برلین، دادستان ایالت دوپیج، گفت این حادثه “بسیار نگران کننده” بود و اشاره کرد که این حادثه در روز روشن و در امتداد خیابان ها و معابر مسکونی رخ داده است.

کمپ در 15 آگوست در برابر قاضی شهرستان دوپیج برایان تلندر حاضر خواهد شد. کتان در 16 آگوست نمایش داده می شود.



دیدگاهتان را بنویسید