چه زمانی «انکانتو» در دیزنی پلاس منتشر می‌شود؟



اگر می خواهید در آخر هفته شکرگزاری خود کمی جادو تزریق کنید، جدیدترین موسیقی انیمیشن دیزنی افسون این فقط موضوع است.

انکانتو با موسیقی جدید لین-مانوئل میراندا، آهنگساز همیلتون، داستان خانواده مادریگالی را روایت می‌کند که در کوه‌های کلمبیا زندگی می‌کنند. همه افراد خانواده دارای توانایی های جادویی هستند، مانند قدرت های فوق العاده، قدرت های شفابخش یا توانایی رشد گیاهان طبق دستورالعمل ها.

همه، یعنی به جز قهرمان داستان ما، میرابل مادریگال، که صداپیشه اوست بروکلین 99 آلوم استفانی بئاتریز. میرابل تنها عضوی از خانواده اش است که جادویی نیست، با این حال این به او بستگی دارد که دنیای جادو را در صورت تهدید نجات دهد.

می‌دانید که بچه‌هایتان عاشق این فیلم خواهند بود، اما شاید آماده نباشید که در میان تماشاگران فیلم آخر هفته شکرگزاری قدم بزنید. کی خواهد شد افسون رایگان در دیزنی +؟ این چیزی است که ما می دانیم.

است انکانتو در دیزنی پلاس؟

نه هنوز. در حال حاضر، تنها مکان برای تماشا افسون زمانی که فیلم در 24 نوامبر اکران شد در سینماها بود. این فیلم هنوز در جریان نیست. در اینجا می‌توانید نمایش‌های سینماهای نزدیک خود را پیدا کنید. اما لازم نیست مدت زیادی برای تماشا صبر کنید افسون در دیزنی +

چه زمانی خواهد شد انکانتو آیا در دیزنی پلاس هستید؟

اگرچه دیزنی هنوز به طور رسمی تاریخ انتشار استریم را اعلام نکرده است افسونCollider در سپتامبر گزارش داد که افسون در 24 دسامبر 2021، ظرف مدت یک ماه برای پخش رایگان در Disney+ در دسترس خواهد بود.

مشخص نیست که Collider از کجا این اطلاعات را دریافت کرده است که Encanto پس از 30 روز حضور در سینماها به دیزنی + تغییر می‌کند، زیرا اکثر فیلم‌های تئاتر دیزنی قبل از رفتن به دیجیتال در صورت تقاضا و دیزنی + یک پنجره تئاتر 45 روزه دارند. دیسیدر برای تایید با دیزنی تماس گرفت و به او گفته شد که تاریخ انتشار او نهایی نشده است. با این حال، منطقی است که دیزنی برای کریسمس 2021 یک فیلم خانوادگی بزرگ در سرویس استریم می‌خواهد. منتظر تاریخ انتشار رسمی باشید، اما فعلاً منتظر تماشای فیلم در دیزنی + در 24 دسامبر باشید.

کجا تماشا کنیم افسون

دیدگاهتان را بنویسید