نسخه Pac-Man OnePlus Rolling 2 منتشر شد


وان پلاس معمولاً نسخه های ویژه گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند. حال این شرکت مدل جدیدی از Rolling Phone 2 را معرفی کرده است که توسط اکثر کاربران بازی مورد بررسی قرار گرفته است. بسته غلتکی OnePlus 2 با یک قاب محافظ سفارشی و کاغذ دیواری موضوعی و نگهدارنده‌های لگو مشابه خواهد بود.

به گفته انگجت، پشت گوشی به فیلمی با لوگوی کوچک Pac-Man مجهز شده است که حتی در تاریکی نیز می درخشد. همچنین یک قاب محافظ شفاف با تم Pacman و دشمنان این شخصیت یعنی Pinky، Blinky، Inky و Clyde با این محصول در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

این دستگاه هشت والپیپر با موضوع Packman ارائه می دهد و انیمیشن پرکننده آن نیز با طراحی Packman تزئین شده است. علاوه بر این، ویژگی های سیستم عامل این مدل از OnePlus Rolling 2 اقتباس شده است تا با سایر اجزای آن با طراحی Packman ادغام شود.

OnePlus Rolling 2 نفره

اگر این مدل را مستقیماً از وب سایت وان پلاس سفارش دهید، یک نگهدارنده لگو مانند و یک نسخه از پیش نصب شده Pac-Man 256 به همراه گوشی و لوازم جانبی آن را دریافت خواهید کرد.

مقالات مرتبط:

سایر مشخصات فنی این مدل همانند وانت رولر معمولی پلاس است. بنابراین این گوشی دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی OLED با سرعت ارتقاء 90 هرتز، پردازنده 1200 مدیاتک با تراکم، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 65 وات و دوربین سه گانه است که از یک 50 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین اصلی ، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی مجهز به تک رنگ 2 مگاپیکسلی هستند.

OnePlus جدید در حال حاضر در بریتانیا، اروپا و هند با قیمت‌های ۴۹۹ یورو، ۵۲۹ یورو و ۳۷۹۹ روپیه در دسترس است. این بدان معنی است که مانند OnePlus Rolling 2 استاندارد، این مدل هنوز در بازار ایالات متحده موجود نیست.

OnePlus Rolling 2 نفره

نظر شما در مورد کاربران زومیت در مورد نسخه Packman OnePlus Rolling 2 چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید