مظنون تراژدی رژه کریسمس Waukesha دارل بروکس به قتل متهم شد – CBS Chicago


WAUKESHA، Wis.، (CBS) – دارل بروکس، 39 ساله، پس از شرکت در یک رژه کریسمس در Waukesha، ویسکانسین، در روز یکشنبه، به پنج فقره قتل متهم شد که حداقل 5 نفر را کشت و ده ها نفر دیگر را زخمی کرد.

به گفته مقامات، بروکس، که سابقه جنایی طولانی دارد، پس از تیراندازی یک پلیس واوکشا برای توقف خودرو، در نزدیکی صحنه بازداشت شد.

اطلاعات بیشتر را بیابید: حداقل 5 کشته و بیش از 40 زخمی در رژه کریسمس Waukesha بر اثر شخم زدن وسایل نقلیه توسط معترضان

هنگامی که فورد اسکیپ قرمز رنگ وارد مسیر رژه شد و چندین معترض از جمله اعضای یک گروه موسیقی دبیرستان را زیر گرفت، حداقل پنج نفر کشته و 40 نفر مجروح شدند.

سوابق دادگاه آنلاین نشان داد که بروکس دو پرونده جنایی در شهرستان میلواکی باز دارد. و حداقل سه محکومیت دیگر برای رفتار خشونت آمیز.

CBS 2 متوجه شد که بروکس به مقاومت یا ممانعت از یک افسر پلیس، نادیده گرفتن وثیقه، امنیت بی‌احتیاطی، رفتار بی‌نظم و حمله در 5 نوامبر متهم شده است. او در مورد اتهامات 1، 4 و 5 خود را بی گناه دانسته است. به نظر می رسد این یک مورد خشونت خانگی است زیرا یکی از مدخل های دادگاه می گوید که دو زن ممنوعیت تماس را ارائه کرده اند که دادگاه آن را اجرا کرده است. او روز جمعه 1000 دلار وثیقه نقدی را ارسال کرد.

اطلاعات بیشتر را بیابید: رژه کریسمس Waukesha: آنچه تاکنون می دانیم

بر اساس یادداشتی که روز دوشنبه منتشر شد و توسط کریستن باربارسی، خبرنگار CBS 58 به دست آمد، دفتر دادستانی منطقه میلواکی تحقیقاتی را در مورد وثیقه کم “با توجه به ماهیت اتهامات اخیر و اتهامات معلق علیه بروکس” آغاز کرده است.

CBS 2 سوابقی را برای یک پرونده در حال انجام دیگر از ژوئیه 2020 پیدا کرد. او به دو فقره به خطر انداختن بی احتیاطی امنیت با استفاده از یک سلاح خطرناک و داشتن سلاح گرم / محکوم به جنایت متهم شد. او در این پرونده خود را بی گناه دانست.

  • در سال 2011، بروکس به دلیل مقاومت / ممانعت از اتهام پلیس مجرم شناخته شد.
  • در سال 2010، او به جرم خفه کردن و خفگی در وود کانتی مجرم شناخته شد.
  • در سال 1999، او به جرم صدمه بدنی قابل توجه به قصد حمله، یک جنایت، مجرم شناخته شد.

دن تامپسون، رئیس پلیس واوکشا، جزئیات فوری در مورد این شخص یا هیچ دلیل احتمالی ارائه نکرد.

اخبار بیشتر: دکتر نگوزی ازیک به منطقه مدرسه پارک جنگلی می‌پیوندد تا کودکان بیشتری را علیه کووید واکسینه کند

عکس های ارسال شده توسط CBS 58 پارکینگ قرمز رنگ Ford Escape را در گاراژی در بلوک 300 خیابان Maple نشان می دهد.



دیدگاهتان را بنویسید