به 9 میلیون آمریکایی به اشتباه گفته شد که بدهی های دانشجویی آنها رد شده است


حدود 9 میلیون آمریکایی با وام های دانشجویی که برای برنامه کاهش بدهی های دانشجویی دولت بایدن درخواست داده بودند، ماه گذشته به اشتباه ایمیل هایی دریافت کردند مبنی بر اینکه درخواست های آنها تایید شده است.

این پیام ها بخشی از به روز رسانی های منتشر شده توسط وزارت آموزش در ماه نوامبر بود. اطلاع رسانی به 16 میلیون متقاضی در مورد رفع بدهی که آنها برای بخشش تا سقف 20000 دلار تایید شدند. اما به گفته مقامات، 9 میلیون نفر دیگر ایمیل هایی مبنی بر اینکه بخشش وام دریافت کرده اند، دریافت کرده اند، به گفته مقامات، زیرا این روند به دلیل مشکلات قانونی متوقف شده است. سایر افرادی که هنوز برای برنامه کمک وام دانشجویی درخواست نکرده اند نیز ایمیلی دریافت کردند.

این اشتباه توسط آژانس فدرال Accenture، پیمانکار وزارت آموزش، انجام شد که ایمیل‌هایی را در 22 و 23 نوامبر ارسال کرد. این اشتباه تنها می تواند سردرگمی در میان برخی از وام گیرندگان در مورد برنامه کاهش بدهی را تشدید کند، برنامه ای که در حال حاضر به دلیل چندین پرونده قضایی در دادگاه عالی در اوایل ماه جاری در هاله ای از ابهام قرار دارد. موافقت برای گوش دادن یکی از موارد

“اقدام اصلاحی”

سخنگوی وزارت آموزش در ایمیلی به CBS MoneyWatch گفت: “ارتباطات واضح و دقیق با وام گیرندگان اولویت اصلی وزارتخانه است.” “ما در تماس نزدیک با خدمات فدرال Accenture هستیم زیرا آنها اقدامات اصلاحی را انجام می دهند تا اطمینان حاصل شود که همه وام گیرندگان و افراد آسیب دیده اطلاعات دقیق کاهش بدهی دارند.”

موضوع ایمیل به اشتباه به 9 میلیون گیرنده اطلاع داده است: «طرح کاهش بدهی وام دانشجویی شما تأیید شد». با این حال، متن نامه دقیق بود و برای گیرندگان روشن بود که تعیین صلاحیت آنها «اگر و در صورت پیروزی در دادگاه» ادامه خواهد داشت.

ایمیل های اصلاح شده طی چند روز آینده برای این گیرندگان ارسال خواهد شد.

Accenture در بیانیه ای به CBS MoneyWatch “عوامل انسانی” را مسئول این مشکل دانست.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: «خدمات فدرال Accenture از یک خطای انسانی که منجر به ارسال ایمیلی با موضوع نادرست برای تعدادی از متقاضیان وام دانشجویی شد متأسف است. “در همکاری نزدیک با وزارت، خدمات فدرال Accenture اقدامات کنترل کیفیت را برای حفظ ارتباطات دقیق و به موقع با متقاضیان تحت برنامه کاهش بدهی وام دانشجویی بررسی خواهد کرد.”

دیدگاهتان را بنویسید