بهترین ترموستات های هوشمند برای کمک به خنک ماندن شما در این گرمای تابستان


google-socket-thermostat-header.png

گوگل


برای خرید جدید آماده شوید ترموستات هوشمند مانند Google Nest? با فراگیر شدن موج گرما در سراسر کشور، اکنون زمان آن است که روی یک ترموستات هوشمند سرمایه گذاری کنید تا دمای خانه (و قبض های برق) را کاهش دهید. ترموستات‌های قابل برنامه‌ریزی هوشمند دمای خانه شما را خودکار می‌کنند و زمانی که در خانه نیستید مصرف انرژی شما را به صورت هوشمند محدود می‌کنند.

ما بهترین ترموستات‌های هوشمند برای سال 2023 را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم تا تابستان را خنک نگه دارید.


محصولات برتر در این مقاله:

ترموستات یادگیری Google Nest، 199 دلار (از 249 دلار کاهش یافته است)

ترموستات هوشمند آمازون، 80 دلار.

ترموستات هوشمند Ecobee Premium، 248 دلار.


بهترین ترموستات های هوشمند برای خنک کردن خانه در تابستان امسال

ترموستات‌های هوشمند راحتی را به خانه هوشمند شما اضافه می‌کنند و به شما امکان می‌دهند دمای خانه خود را با یک فرمان صوتی کنترل کنید. شما همچنین می توانید از راه دور دما را کنترل کنید تا خانه شما درست قبل از بازگشت به خانه از تعطیلات تابستانی خنک شود.

دلیل بهتری برای استفاده از ترموستات هوشمند؟ صرفه جویی در قبوض برق. برخی سنسورهایی دارند که زمان دوری از خانه را تشخیص می دهند و بر اساس آن دما را تنظیم می کنند. آنها همچنین اطلاعات زیادی در مورد مصرف انرژی شما ارائه می دهند، بنابراین می توانید میزان تهویه مطبوع خود را در تابستان امسال (یا گرمایش زمستان آینده) را پیگیری کنید.

ترموستات یادگیری Google Nest

ترموستات یادگیری Google Nest

گوگل از طریق آمازون


مانند سایر ترموستات های هوشمند، ترموستات یادگیری Google Nest در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. وقتی در خانه نیستید، ترموستات خود به خود خاموش می شود. مانند رقبای خود، ترموستات یادگیری Google Nest را می توان از راه دور از طریق یک برنامه کنترل کرد.

برخلاف برخی دیگر از ترموستات‌های هوشمند و حتی برخی دیگر از دستگاه‌های Google Nest، ترموستات یادگیری Google Nest فقط اعدادی را که روزانه وارد می‌کنید پردازش نمی‌کند. از آنها برای تنظیم دما بر اساس ترجیح شما استفاده می کند. اگر اجازه دهید، ترموستات، مثلاً تا ساعت 7 صبح، خانه را تا 69 درجه گرم می کند، زیرا می داند که وقتی از خواب بیدار می شوید، خانه را اینگونه دوست دارید.

گفته می‌شود که ترموستات یادگیری Google Nest با باتری کار می‌کند که با ۹۵ درصد سیستم‌های گرمایش و تهویه مطبوع خانه سازگار است. دارای امتیاز 4.5 ستاره

ترموستات یادگیری Google Nest، 199 دلار (از 249 دلار کاهش یافته است)


ترموستات Google Nest

ترموستات زغالی Google Nest

گوگل از طریق آمازون


ترموستات استاندارد Google Nest سومین ترموستات قابل برنامه ریزی محبوب در آمازون است.

مانند ترموستات یادگیری Google Nest، ترموستات هوشمند Google Nest قبض انرژی شما را پیگیری می‌کند و زمانی که شما دور هستید خاموش می‌شود. و مانند دستگاه خواهر خود، می توانید آن را از راه دور با تلفن یا دستگاه دلخواه خود کنترل کنید. (و بله، با هر دو گوشی iOS و Android کار می کند.) گوگل می گوید نصب آن حدود 30 دقیقه یا کمتر از شما زمان می برد. به همان اندازه که برای راه اندازی ترموستات یادگیری Google Nest نیاز دارید. دارای امتیاز 4.3 ستاره

ترموستات Google Nest، 110 دلار (کاهش از 130 دلار)


ترموستات هوشمند Honeywell Home RTH9600WF

هانیول rth9600wf

هانیول از طریق آمازون


این ترموستات هوشمند Honeywell Home یک صفحه نمایش رنگی دارد (که حتی می تواند پیش بینی آب و هوای روز را نشان دهد) و می توان آن را با انواع دستیارهای صوتی از جمله الکسا و گوگل اسیستنت کنترل کرد. لطفا توجه داشته باشید: Honeywell می گوید که آداپتور برق C-wire است است لازم است. دارای امتیاز 4.4 ستاره

ترموستات رنگی هوشمند Honeywell Home RTH9600WF، 128 دلار (کاهش از 169 دلار)


ترموستات هوشمند وای فای Honeywell Home T9

honeywell-home-t9-wifi-smart-thermostat.png

آمازون


ترموستات هوشمند Wi-Fi Honeywell Home T9 دارای گواهی Energy Star کنترل دما را از دستگاه تلفن همراه یا دستگاه خانه هوشمند سازگار آسان می کند. همچنین می‌توانید حسگرهای اتاق هوشمند را برای کنترل دما در اتاق‌های مختلف با توجه به نیاز خود اضافه کنید. دارای امتیاز 4.5 ستاره

ترموستات هوشمند Wi-Fi Honeywell Home T9، 141 دلار (کاهش از 180 دلار)


ترموستات هوشمند Ecobee3 Lite

ترموستات هوشمند Ecobee Lite

Ecobee از طریق آمازون


Ecobee Lite صرفه جویی در مصرف انرژی، که رسما با نام Ecobee3 Lite Smart Thermostat شناخته می شود، همراه با یک کیت افزایش انرژی ارائه می شود. (اما به سیم C نیاز ندارد.) می توانید آن را با دستگاه اندروید یا iOS خود کنترل کنید. دارای امتیاز 4.6 ستاره

ترموستات هوشمند Ecobee3 Lite مشکی 140 دلار (کاهش از 150 دلار)

همچنین می توانید یک کیت ترموستات هوشمند Ecobee3 Lite و مجموعه ای از دو دستگاه امنیتی Ecobee SmartSensor برای درها و پنجره های خود تهیه کنید.

ترموستات هوشمند Ecobee Lite، سنسور هوشمند مشکی در و پنجره، 2 بسته، سفید، 219 دلار (کاهش از 259 دلار)


ترموستات هوشمند Ecobee Premium

ecobee-smart-termostat-premium.png

آمازون


ترموستات هوشمند جدید Ecobee دارای کنترل صوتی از طریق سیری و الکسا است. این ترموستات ممتاز Ecobee همچنین دارای یک نمایشگر داخلی کیفیت هوا و یک سنسور هوشمند است. دارای امتیاز 4.5 ستاره

ترموستات هوشمند Ecobee Premium، 248 دلار.


ترموستات هوشمند قابل برنامه ریزی Wyze

wyze-smart-thermostat.png

آمازون


ترموستات هوشمند قابل برنامه ریزی Wyze یک گزینه اقتصادی است. این یک فرآیند راه اندازی ساده را ارائه می دهد و اطلاعات مفید ردیابی استفاده را ارائه می دهد. ترموستات Wyze را می توان از طریق اپلیکیشن موبایل یا از طریق الکسا و دستیار گوگل کنترل کرد. دارای رتبه 4.0 ستاره

ترموستات هوشمند قابل برنامه ریزی Wyze، 79 دلار.


ترموستات هوشمند آمازون

ترموستات هوشمند آمازون

آمازون


ترموستات هوشمند آمازون رتبه اول فروش ترموستات قابل برنامه ریزی در آمازون است. قیمت فهرست از 60 دلار برای یک ترموستات هوشمند بدون کیت آداپتور برق سیم C (یا سیم معمولی) شروع می شود. بسته به ترموستات فعلی شما ممکن است برای اتصال صحیح ترموستات هوشمند خود به آداپتور C-wire نیاز نداشته باشید. (بهتر است قبل از خرید بررسی کنید.)

همانطور که ممکن است حدس بزنید، ترموستات هوشمند آمازون با الکسا کار می کند، اما یک دستگاه ارتباطی دو طرفه نیست. اگر می‌خواهید به او اطلاع دهید که از خانه خارج می‌شوید و می‌خواهید تهویه مطبوع را مطابق با آن تنظیم کند، باید این دستورالعمل را از طریق برنامه الکسا یا از طریق یک دستگاه دارای الکسا فعال کنید. دارای امتیاز 4.2 ستاره

ترموستات هوشمند آمازون، 80 دلار.


مزایای ترموستات هوشمند

مطمئن نیستید که آیا ترموستات هوشمند برای شما مناسب است؟ مزایای ترموستات های هوشمند را در زیر بررسی کنید تا درباره اینکه چرا ممکن است بخواهید آن را در خانه خود نصب کنید بیشتر بدانید.

کاهش قبوض برق

یک ترموستات هوشمند جدید می تواند در نهایت باعث صرفه جویی در هزینه برق یا گاز شما شود – به اندازه ای که می توانید هزینه ترموستات را چندین برابر کنید. خلاصه ای از مطالعات در مورد استفاده از ترموستات Nest نشان می دهد که “صرفه جویی در مصرف گرما تقریباً 10٪ تا 12٪ است و صرفه جویی در انرژی تقریباً 15٪ در استفاده از سرمایش در خانه های دارای تهویه مطبوع مرکزی است.”

کنترل صدا و کنترل اپلیکیشن موبایل

بهترین ترموستات های هوشمند نیز با دستگاه های خانه هوشمند موجود شما، از جمله بلندگوهای هوشمند، کار می کنند. آنها همچنین اغلب دارای برنامه های تلفن همراه سازگار هستند که به شما امکان می دهد دمای خانه خود را از هر کجا کنترل کنید.

فراموش کرده اید قبل از خروج از خانه ترموستات را تنظیم کنید؟ مشکلی نیست، تنظیمات را از هر جایی تغییر دهید تا انرژی را برای گرم کردن یا خنک کردن خانه خود هدر ندهید وقتی کسی در خانه نیست. حتی می‌توانید بعداً وارد شوید تا قبل از بازگشت به خانه، دما را مطابق میل خود تنظیم کنید. آیا می خواهید بدون بیرون آمدن از زیر روکش بدن خود را گرم کنید؟ از الکسا یا دستیار گوگل بپرسید. کنترل دمای هندزفری مزیت اصلی ترموستات هوشمند است.

اتوماسیون دما

وقتی صبح از خواب بیدار می شوید گرمای اضافی را دوست دارید یا برای خوابیدن در شب به یک اتاق خنک نیاز دارید؟ برخی از ترموستات‌های هوشمند می‌توانند تنظیمات روزانه و تنظیمات دمایی شما را به خاطر بسپارند تا به‌طور خودکار دمای خانه‌تان را مطابق با اولویت‌های شما در طول روز تنظیم کنند.

مطالب مرتبط از CBS Essentials

دیدگاهتان را بنویسید